Na Platformie Usług Elektronicznych ZUS została udostępniona funkcja dla przedsiębiorców turystycznych oraz organizacji pożytku publicznego, które chcą przystąpić do programu Polski Bon Turystyczny.

Przedsiębiorcy turystyczni i organizacje pożytku publicznego mogą za pośrednictwem PUE ZUS złożyć “Oświadczenie przedsiębiorcy turystycznego lub organizacji pożytku publicznego w celu przystąpienia do programu “Polski Bon Turystyczny”, dzięki czemu zostaną wpisane na listę podmiotów turystycznych, które będą uprawnione do przyjmowania płatności za pomocą bonu.

Oświadczenie do uczestnictwa w realizacji Polskiego Bonu Turystycznego można przekazać wyłącznie elektronicznie za pośrednictwem PUE ZUS. Dokument jest dostępny w sekcji “Ogólny”, w menu bocznym, w zakładce “podmiot turystyczny”.

Osoba, która złoży oświadczenie zostanie magagerem podmiotu turystycznego na PUE ZUS. W roli “ogólny”, w zakładce “Podmiot Turystyczny””Lista podmiotów turystycznych” manager może dodać kolejnych managerów do obsługi podmiotu turystycznego. Poza tym ma również możliwość zmiany danych podmiotu, złożenia rezygnacji z udział w programie, ponownej rejestracji podmiotu po rezygnacji, a także dodania lub usunięcia recepcjonisty, czyli osoby, która obsługuje płatności bonem.

Osoba, która ma pełnić rolę managera bądź recepcjonisty musi posiadać swój profil na PUE ZUS.

Przypominamy, że od piątku 24 lipca funkcjonuje specjalna całodobowa infolinia, gdzie można uzyskać informacje na temat Polskiego Bon Turystycznego. Wystarczy zadzwonić pod numer 22 11 22 111.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj